cool hit counter Moonica Mac Skip to main content

Moonica Mac

Artistnamnet är en kombination av Monica Zetterlund och Fleetwood Mac och kom till när hon skulle försöka förklara sitt sound. Also a member of VINDVISA with Tobias Carlsson Carl Magnus Libert as Lisa Thoréus.


Lexi Atkins Wilhelmina Models Portrait By Samantha Annis Wilhelmina Models Photographer Fashion Photographer

Discover top playlists and videos from your favorite artists on Shazam.

. G Du kan inte hålla mig så hårt Em Jag kan gå sönder då Am Hjärtats slag har brustit förut C D Så allt det goda har fått förtur G Du kan inte håll i så hårt Em Det kan gå sönder då Am Allt som jag har sett dig önska C D Kan gå ifrån dig bli till glömska G Du kan inte hålla mig så hårt Em Jag kan gå sönder då Am Om jag. This instrumental was recorded by Moonica Mac and released 4 months ago on Saturday 18th of December 2021. 3 hours agoUtbrändheten gjorde Lisa till artisten Moonica Mac15 min-Idag kl 1514.

Hon berättar om en närhet till naturen skogar och sjöar hemma i Dalarna och Värmland. Lisa Brolander som hon egentligen heter säger själv att hon hoppades kunna låta som en blandning mellan Monica. Official music video for Moonica Mac and her song called Sjunga.

No map available for this venue. 15k Followers 0 Following 516 Posts - See Instagram photos and videos from Moonica Mac moonicamac. Along with Benjamin Ingrosso she in 2021 released the song Det stora röda huset.

Det kanske är så enkelt att en måste gå genom musikvärlden för att komma till Moonicavärlden. 7 hours agoNu är Moonica Mac aktuell med ny musik och konsert i Karlstad. The lyrics of Månen arent explicit.

Moonica Lyrics Du kanske har hört talas om mig Moonica Mac Och du kanske undrar vem jag är Så jag ska berätta det för dig nu Jag är det vackra i naturen Jag är det söta i ett bär Jag är det. MOONICA MAC Tickets Sat 16 Jul 2022 1800 NÖJESFABRIKEN KARLSTAD. Ibland vill jag bara skriva till dig Men jag låter bli ja jag låter bli För nu har du inga tankar på mig Och jag ska inte fresta dig även fast jag vill Tänk på alla de.

Moonica Mac får dig att släppa taget om allt förutom sången i hennes hjärta och glöden i hennes blick. Lisa Linnea Brolander born 4 December 1990 best known under her stage name Moonica Mac is a Swedish singer and songwriter. The instrumental for Månen is in the key of G Major has a tempo of 90 bpm and is 3 minutes and 27 seconds long.

Det ligger en slöja av naturromantik över Moonica Macs nya album. Find the song lyrics for Moonica Mac - Top Tracks. Artist 4464K monthly listeners.

Moonicamacse DOP Edit and Grade. 2366 likes 396 talking about this. This production is musically considered acoustic and lethargic.

Listen to Moonica Mac on Spotify. According to herself on the swedish TV-show Så Mycket BättreMoonica Mac is taken from the style she pursued blending Monica Zetterlund and Fleetwood Mac. Find Moonica Mac tour schedule concert details reviews and photos.

En värld som låter värme och självrespekt lysa klart. Där det är starkt att vara sårbar. Born in Dalarna and raised in Torsång her stage name is a combination of the names of the performers Monica Zetterlund and Fleetwood Mac.

Moonica Mac artistnamn för Lisa Linnea Brolander född 4 december 1990 i Dalarna är en svensk sångerska låtskrivare och musikproducent. Världen där man får vara både skör och oslagbar på samma gång. Låtarna rymmer meningar som talar med björkar på sjöars vis och.

Moonica Mac is known for her work on Så mycket bättre 2010. Kristoffer Davidsson Thanks to.


Beauty Editorial With Ashanti Nicole Taken By Photographer Samantha Annis In Santa Monica California Beauty Editorial Photographer Samantha


Pin By Monica Mac On Funny Inspirational Quotes Friendship Quotes Quotes


Meet Your Posher Monica Victoria Secret Pink Monica Mac Cosmetics


Esta Olla De Coccion Lenta De Friends Te Permite Cocinar Como Monica Geller Olla De Coccion Lenta Coccion Lenta Utensilios De Cocina


Portrait Of Shannon Purser Taken At The Santa Monica By Photographer Samantha Annis Curvy Beauty Photographer Beauty


Pin By Monica Mac On Face Charts Makeup Face Charts Makeup Charts Face Chart


Friends On Instagram What Are You Thankful For We Re Thankful For Monica S Mac And Cheese Recipe Friends25 Recipes Mac And Cheese Cheese Recipes


Beauty Editorial With Rachael Lange Taken By Photographer Samantha Annis In Santa Monica California Beauty Editorial Photographer Samantha


Pin By Monica Mac On Real Talk Fact Quotes Real Quotes Reality Quotes


Friends Triple Slow Cooker Triple Slow Cooker Slow Cooker Friends Merchandise


3rd Grade Paper Mache African Tribal Mask Lesson By Art Teacher Susan Joe Africa Art Jungle Art African Art


Back View Of Gingerbread House Gingerbread House Gingerbread Bakery


Friends Monica Hey Chandler Did You Like The Macaroni And Cheese Chandler Oh Yeah It Was Great You Should Be A Chef Monica Okay


Beauty Editorial With Ashanti Nicole Taken By Photographer Samantha Annis In Santa Monica California Beauty Editorial Photographer Samantha


Pin By Monica Mac On Real Talk Fact Quotes Real Quotes Reality Quotes


Pin By Monica Mac On Dining Chairs In 2022


Meet Your Posher Monica Monica Mac Cosmetics Posh


Att Lamna Det Som Vill Lamnas Nar En Egentligen Vill Vara Kvar Citat


Side View Of Old School House Gingerbread House Gingerbread House Gingerbread Old School House

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar
Tutup Komentar